Jump to content
FYI Ticker
  • The Sunday Racing League (multicrew event) starts March 3rd, check the events forum for details
  • Website upgrade is pending, CLICK HERE for details
  • The Film Club MOVIE ends on the 28th. Be sure to watch and review it if you are taking part.
Banketelli

Post Your Mugshot (Red Dead Edition)

Recommended Posts

Post a photography of your ugly mug.

Starting out, here's the Telli of the Wild West.

85AJVKE.jpg

Edited by Banketelli
  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maybe this will help us other players

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gonna go to a portrait studio to get a proper photo taken of old west Lime.

  • Like 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, zztop911 said:

Post "it". 😁

Heading off to work now sadly, so you’ll have to wait til tomorrow to see how sexy I am.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, LimeGreenLegend said:

Heading off to work now sadly, so you’ll have to wait til tomorrow to see how sexy I am.

Damn tease!

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, LimeGreenLegend said:

Gonna go to a portrait studio to get a proper photo taken of old west Lime.

Good idea. I won't even have to spend time in the makeup chair.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, nkaujrog said:

Hope I can make a fat female character.. 

Sorta.......just depends on your definition.  Short too.

Mine will be tall and muscular like me.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minutes ago, zztop911 said:

Sorta.......just depends on your definition.  Short too.

Mine will be tall and muscular like me.

I'd like to make the female character like me.. short, fat, and asian.. 😍 😅

Edited by nkaujrog
  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, nkaujrog said:

I'd like to make the female character like me.. short, fat, and asian.. 😍 😅

LOL.......They may have that somewhat covered.

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Where are all those mugshots? You do know the camera has been invented, right?

0_0.jpg

Makeup by R*

  • Facepalm 1
  • Haha 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Introducing: Snake Venom

NZrFAvQ.jpg

Legend has it that Snake Venom got his name when a settler found him after his mother had given birth to him in the woods of the Cumberland Forest, as she hid in the brush trying to escape the Laramie Gang pursuing her, she was bitten by a rattlesnake, forcing her water to break and in an effort to save her child, she forced his birth and she died shortly after, the settler was sure the newborn would die but miraculously he survived and raised the boy until his fourteenth year, that year the settler was killed by the Lemoyne Gang during the Lemoyne-Laramie Gang Wars. For the past four years he has lived in the forests, mountains, and swamps...secretly decreasing the gang population with a special desire to make the Laramie and Lemoyne Gangs suffer slow painful deaths. He has heard rumors of a newly formed syndicate that is fueled by the same disgust he has for the gangs that rule the land he was born on...the time has come for him to join this new organization and continue his life's work.

JON9yKV.jpg

Edited by Con
  • Like 9

Share this post


Link to post
Share on other sites

jdG7L2T.jpg

I think R* gave me an extra large middle finger because I like flippin the bird so much on GTA? :lol:

Edited by Danielle
  • Like 10
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, Danielle said:

jdG7L2T.jpg

I think R* gave me an extra large middle finger because I like flippin the bird so much on GTA? :lol:

giphy.gif

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, SINISTER120 said:

^Kurt Cobain and Thor had a baby.

Imma afraid he gonna try and sell me paper towels and they aint even been invented yet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Much fun was had lassoing everything in sight xD

Also I'm sorry for running over some dude in thief's landing and getting the entire town to shoot after us lmao!

  • Like 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, Dodge said:

I'll have to post mine later. I have it saved in the capture gallery. 

How about this. Did some free roam with @JustHatched, @Wulfherth, @zztop911, and @Ultramoorine

RDRO Free Roam https://imgur.com/gallery/6bvqog0

Great shot. We need one like this with a full lobby of us soon.

3y6fLih.jpg

Edited by Banketelli
  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

It was fun creating my character.. I don't know if it's anywhere close to what I look like, but ta-da!

DtT9ZMUVAAIY0tD.jpg:large

  • Like 10

Share this post


Link to post
Share on other sites

DtX_APQWsAEAgPH.jpg:large

"Shit went south 'cause it was col' in the north..."

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bro I'm innocent.

prU3dvK.jpg

9asg6Vb.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Domestic Battery Gaming

Online communities, in particular video game communities, have a reputation for negative and abusive behavior which is not always undeserved. That isn't us, Domestic Battery takes pride in being a crew for people who are mature. This means being able to treat each other with a basic level of respect, being able to cooperate during events, and being able to have fun together. We are all from different backgrounds with different life experiences. What we have in common is that we enjoy playing Red Dead Redemption 2, Grand Theft Auto V and other games in a social environment which is healthy and rewarding. 

×